Frequently Asked Questions
  1. Do you have a physical shop/retail outlet? ඔබට භෞතික වෙළඳසැලක් තිබේද?
  2. Yes, we do have our shop named TRONIC.LK (popular among people as just Tronic) in Kohuwala, Nugegoda at no. 8, 1/2, Sunethradevi Road, right next to the colour-light of Kalubowila-Pepiliyana side corner of Kohuwala junction.ඔව්, අපේ වෙළෙඳසල TRONIC.LK (කොහුවල ට්රොනික් ලෙස ජනප්රිය) නමින් නුගේගොඩ කොහුවල ප්රදේශයේ ඇත. 8, 1/2, සුනේත්රාදේවි පාර, කොහුවල හන්දියේ කළුබෝවිල පැපිලියාන පැත්තේ කෙළවරේ වර්ණ ආලෝකයට යාබදව පිහිටා ඇත.

  3. Can I purchase products by coming to the shop? මම වෙළඳසැලට පැමිණ නිෂ්පාදන මිලදී ගත හැකිද?
  4. Yes. You are very welcome to visit our shop in Kohuwala.
    It would be convenient for you if you can make a 'store pickup' order in our website and wait till our staff prepare it and contact you for collection. To do that, just leave a comment as 'store pickup' in the text box that appears at the end of the ordering process.
    ඔව්. කොහුවල පිහිටි අපගේ වෙළඳසැලට පැමිණීමට ඔබ සාදරයෙන් පිළිගනිමු.ඔබට අපගේ වෙබ් අඩවියේ 'Store Pickup' ඇණවුමක් කළ හැකි නම් එය ඔබට පහසු වනු ඇත. එය සිදු කිරීම සඳහා, ඇණවුම් කිරීමේ ක්රියාවලිය අවසානයේ දිස්වන Comment කොටුවේ 'store pickup' ලෙස කමෙන්ටුවක් දමන්න.

  5. Do you have an online shop? ඔබට අන්තර්ජාල වෙළඳසැලක් තිබේද?
  6. Yes, We do.
    ඔව්.

  7. Do you have limitations on number of items per order? ඔබට ඇණවුමකට අයිතම ගණනට සීමාවන් තිබේද?
    No. We have removed all the previous limitation now. However, the orders having more than 15 items may require an extra day for packing and our staff may request an advance payment.
    නැත. අපි දැන් පෙර තිබූ සීමාවන් සියල්ල ඉවත් කර ඇත. කෙසේ වෙතත්, භාණ්ඩ 15කට වඩා ඇති ඇණවුම් ඇසුරුම් කිරීම සඳහා අමතර දිනක් අවශ්ය විය හැකි අතර අපගේ කාර්ය මණ්ඩලය අත්තිකාරම් ගෙවීමක් ඉල්ලා සිටිය හැක.

    We highly encourage the customers who are visiting the shop to buy passive components such as resistors, capacitors and diodes (not modules, tools and CNC parts) to put an order in our website by adding "store pickup" in the comments box to avoid wasting time at the queue. Our staff will call you to request an advance payment if necessary and after the order is prepared and ready for collection.
    ප්රතිරෝධක, ධාරිත්රක සහ ඩයෝඩ (මොඩියුල, මෙවලම් සහ CNC කොටස් නොවේ) වැනි නිෂ්ක්රීය සංරචක මිලදී ගැනීමට වෙළඳසැලට පැමිණෙන පාරිභෝගිකයින්ට කාලය අපතේ යාම වළක්වා ගැනීම සඳහා අපගේ වෙබ් අඩවියට ඇණවුමක් කිරීමට අපි දැඩි ලෙස දිරිමත් කරමු. පෝලිමේ වෙලාව. ඇණවුම සකස් කර සූදානම් වූ පසු අපගේ කාර්ය මණ්ඩලය ඔබව අමතනු ඇත.

  8. How to contact you over the phone? දුරකථනයෙන් ඔබව සම්බන්ධ කර ගන්නේ කෙසේද?
  9. See Contact Us page.
    Contact Us පිටුව බලන්න.

  10. Do you provide warranty on products? ඔබ නිෂ්පාදන සඳහා වගකීම් සහතිකයක් ලබා දෙනවාද?
  11. As per the Sri Lanka law, we provide 6 months warranty against manufacturing defects for all the electronic items we sell except passive components such as ICs, Transistors, FETs, Triacs, Diacs, Diodes, Inductors, Capacitors, Resistors, Bridge rectifiers, Fuses, etc... Warranty doesn't cover damages caused by misuse, negligence, unauthorised tampering, lightning and high voltages.
    ශ්රී ලංකාවේ නීතියට අනුව, ICs, Transistors, FETs, Triacs, Diacs, Diodes, Inductors, Capacitors, Resistors, Bridge rectifier, Fuses වැනි passive components හැර අප අලෙවි කරන සියලුම ඉලෙක්ට්රොනික භාණ්ඩ සඳහා නිෂ්පාදන දෝෂවලට මාස 6ක වගකීමක් අපි ලබා දෙනවා. වගකීම් සහතිකය අනිසි ලෙස භාවිතා කිරීම, නොසැලකිලිමත්කම, අනවසර විකෘති කිරීම්, අකුණු සහ අධි වෝල්ටීයතාවයෙන් සිදුවන හානි ආවරණය නොකරයි.

  12. How do you deliver online orders? ඔබ මාර්ගගත ඇණවුම් ලබා දෙන්නේ කෙසේද?
  13. We deliver orders island-wide via a courier service.
    අපි කුරියර් සේවාවක් හරහා දිවයින පුරා ඇණවුම් ලබා දෙන්නෙමු.

  14. How long it takes to receive my parcel? මගේ පාර්සලය ලැබීමට කොපමණ කාලයක් ගතවේද?
  15. 90% of the time, the courier service deliver on the next day. However it might take 1 to 4 days to deliver a parcel depending on your location. If you want to receive the parcel faster, you may consider using Pickme Flash or Uber Package delivery method. Read Quick Delivery menu for more details.
    කුරියර් සේවාව 90% අවස්ථාවලදී ඊළඟ දවසේ භාර දෙයි. කෙසේ වෙතත් ඔබේ ස්ථානය අනුව පාර්සලයක් බෙදා හැරීමට දින 1 සිට 4 දක්වා ගත විය හැකිය.  ඔබට පාර්සලය ඉක්මනින් ලබා ගැනීමට අවශ්ය නම්, ඔබට Pickme Flash හෝ Uber Package බෙදා හැරීමේ ක්රමය භාවිතා කිරීම සලකා බැලිය හැක. වැඩි විස්තර සඳහා ඉක්මන් බෙදාහැරීමේ මෙනුව කියවන්න.

  16. What payment methods are available to pay for online orders? මාර්ගගත ඇණවුම් සඳහා ගෙවීමට ඇති ගෙවීම් ක්රම මොනවාද?
    1. Bank transfers to our company accounts in Sampath and Commercial banks
      සම්පත් සහ Commercial බැංකුවල අපගේ සමාගම් ගිණුම් වෙත බැංකු හුවමාරු කිරීම්
    2. QR code payments
      අපගේ QR කේතය හරහා ගෙවීම්
    3. PayHere (Visa, MasterCard, mCash, eZcash). (Involves a 2.99% charge as of 30/08/2021)
      PayHere මගින් ගෙවීම
    4. Easy payment schemes by PayHere
      PayHere මගින් පහසු ගෙවීමේ ක්රම

  17. What payment methods are available at the shop? වෙළඳසැලේ ඇති ගෙවීම් ක්රම මොනවාද?
    We accept cash, Credit and Debit cards such as Visa, MasterCard and AMEX and Frimi payments via QR code.
    මුදල්, ක්රෙඩිට් සහ ඩෙබිට් කාඩ්පත් (Visa, MasterCard සහ AMEX), QR කේතය හරහා ගෙවීම් පිළිගනිමු.

  18. Do you accept cheques? ඔබ චෙක්පත් පිළිගන්නවාද?
  19. We accept cheques from registered corporate customers of our company. To register, please send an inquiry to [email protected].
    අපගේ සමාගමේ ලියාපදිංචි ආයතනික ගනුදෙනුකරුවන්ගෙන් චෙක්පත් භාර ගනිමු. ලියාපදිංචි වීමට කරුණාකර  [email protected] වෙත විමසීමක් එවන්න.

  20. How to obtain bank details / Frimi QR / PayHere Invoice to pay for an online order? අන්තර්ජාල ඇණවුමක් සඳහා ගෙවීමට බැංකු විස්තර / Frimi QR / PayHere ඉන්වොයිසිය ලබා ගන්නේ කෙසේද?
  21. After you submit your order, you need to wait till we prepare your parcel. Once your parcel is ready, we will send you an email with payment method you have requested. If no payment mode is requested, we will send you bank details. After you do the payment, reply the email as paid (optionally attach the bank slip, etc..).
    ඔබ ඔබේ ඇණවුම ඉදිරිපත් කළ පසු, අපි ඔබේ පාර්සලය සූදානම් කරන තෙක් ඔබ බලා සිටිය යුතුය. ඔබගේ පාර්සලය සූදානම් වූ පසු, ඔබ ඉල්ලා ඇති ගෙවීම් ක්රමය සහිත විද්යුත් තැපෑලක් අපි ඔබට එවන්නෙමු. ගෙවීම් ක්රමයක් ඉල්ලා නොමැති නම්, අපි ඔබට බැංකු විස්තර එවන්නෙමු. ඔබ ගෙවීම සිදු කළ පසු, ගෙවූ ලෙස විද්යුත් තැපෑලට පිළිතුරු දෙන්න (විකල්ප වශයෙන් බැංකු පත්රිකාව අමුණන්න, ආදිය.).

  22. Can I change my order? මට මගේ ඇණවුම වෙනස් කළ හැකිද?
    Once you submit your order in our website, it will be enqueued for packing. Out staff pack orders between 9:00AM to 6:00PM on Weekdays and Saturdays excluding Sundays and Mercantile Holidays. If you need to change your order, you need to inform us as soon as possible via email to [email protected]. We will edit it only one time. After your order is packed & finalised and you still need to edit the order, there will be an additional fee of Rs. 500 per change.
    ඔබ ඔබේ ඇණවුම අපගේ වෙබ් අඩවියට ඇතුළත් කිරීමෙන් පසු, එය ඇසුරුම් කිරීම සඳහා යොමු කරනු ලැබේ. ඉරිදා සහ වෙළඳ නිවාඩු දින හැර සතියේ දිනවල සහ සෙනසුරාදා දිනවල පෙරවරු 9:00 සිට සවස 6:00 දක්වා කාර්ය මණ්ඩලය ඇණවුම් ඇසුරුම් කරනු ලැබේ. ඔබට ඔබේ ඇණවුම වෙනස් කිරීමට අවශ්ය නම්, [email protected] විද්යුත් තැපෑලෙන් හැකි ඉක්මනින් අපට දැනුම් දිය යුතුය. අපි එය එක් වරක් පමණක් සංස්කරණය කරන්නෙමු. ඔබගේ ඇණවුම අසුරා අවසන් වූ පසු සහ ඔබට තවමත් ඇණවුම සංස්කරණය කිරීමට අවශ්ය නම්, අමතර ගාස්තුවක් වශයෙන් රු. 500 ගෙවිය යුතුය.

  23. Can I get special treatment? මට විශේෂ සැලකීම් ලබා ගත හැකිද?
    No. We follow the quote, " Nobody is superior, nobody is inferior, but nobody is equal either. People are simply unique, incomparable. You are you. I am I" by Osho.
    නැත. අපි ඕෂෝ විසින් රචිත "කිසිවෙකු උසස් නැත, කිසිවෙකු පහත් නැත, නමුත් කිසිවෙකු සමාන නොවේ. මිනිසුන් හුදෙක් අද්විතීයය, අසමසමය. ඔබ ඔබයි. මම මමයි" යන උපුටා දැක්වීම අනුගමනය කරමු.

  24. Do you sell products on credit basis? ඔබ නිෂ්පාදන ණය පදනම මත විකුණනු ලබයි ද?
  25. No

    නැත

  26. Can I cancel an online order? මට මාර්ගගත ඇණවුමක් අවලංගු කළ හැකිද?
  27. Yes, you can. However you need to immediately inform us by emailing to [email protected] by mentioning your order number.
    ඔව් ඔබට පුළුවන්. කෙසේ වෙතත්, ඔබ ඔබේ ඇණවුම් අංකය සඳහන් කර  [email protected] වෙත විද්යුත් තැපෑලෙන් වහාම අපට දැනුම් දිය යුතුය.

  28. What would happen if I don't pay after receiving the 'email with payment details'? 'ගෙවීම් විස්තර සහිත විද්යුත් තැපෑල' ලැබීමෙන් පසු මම නොගෙවන්නේ නම් කුමක් සිදුවේද?
  29. We will unbox your package and restock which involves considerable amount of man hours. Depending on the wasted packing, unpacking and restocking time, our system may automatically removes you from the system.
    අපි ඔබේ පැකේජය නැවත ගබඩා කිරීම කරන්නෙමු, එයට සැලකිය යුතු මිනිස් පැය ගණනක් ඇතුළත් වේ. අපතේ යන ඇසුරුම්, අසුරන සහ නැවත  ගබඩා කිරීමේ කාලය මත පදනම්ව, අපගේ පද්ධතිය ස්වයංක්රීයව ඔබව පද්ධතියෙන් ඉවත් කරයි.

  30. Do you provide quotations for products? ඔබ quotations සඳහා මිල ගණන් සපයනවාද?
  31. We provide quotations for registered corporate customers only. The corporate prices may be higher than our retail pricing due to time involved on documentation. The minimum quotation value should be Rs. 100,000.00.
    අප මිල ගණන් ලබා දෙන්නේ ලියාපදිංචි ආයතනික පාරිභෝගිකයන් සඳහා පමණි. ලේඛනගත කිරීමේ කාලය හේතුවෙන් ආයතනික මිල ගණන් අපගේ සිල්ලර මිලට වඩා වැඩි විය හැක. අවම උද්ධෘත අගය රු. 100,000.00 කි.

  32. What are your official working times? ඔබගේ නිල වැඩ කරන වේලාවන් මොනවාද?
  33. We work from Monday to Saturday 9:00AM to 6:00PM. We are closed on Sundays, poya days and other mercantile holidays.
    අපි වැඩ කරන්නේ සඳුදා සිට ඉරිදා දක්වා උදේ 9:00 සිට සවස 6:00 දක්වා. පෝය දින සහ අනෙකුත් වෙළඳ නිවාඩු දිනවල අප වසා ඇත.

  34. Do you ship to countries other than the Sri Lanka? ඔබ ශ්රී ලංකාව හැර වෙනත් රටවලට නැව්ගත කරනවාද?
  35. Currently we sell our products in Sri Lanka. If you are from overseas, please contact us via [email protected].
    දැනට අපි අපේ නිෂ්පාදන ශ්රී ලංකාවේ අලෙවි කරනවා. ඔබ විදේශයක සිට නම්,  [email protected] හරහා අප හා සම්බන්ධ වන්න.

  36. Do you provide free technical support? ඔබ නොමිලේ තාක්ෂණික සහාය ලබා දෙනවාද?
  37. Yes, we do depending on our workload. If we are busy, we will not be able to provide any support. Please contact us via [email protected].
    ඔව්, අපි කරන්නේ අපේ වැඩ අනුවයි. අපි කාර්යබහුල නම්, අපට කිසිදු සහයෝගයක් ලබා දීමට නොහැකි වනු ඇත. කරුණාකර  [email protected] හරහා අප හා සම්බන්ධ වන්න.

  38. Do you provide paid technical/project support? ඔබ ගෙවන තාක්ෂණික/ව්යාපෘති සහාය ලබා දෙනවාද?
  39. Yes, we do. We will assign an R&D engineer to work with you until successful completion. please contact us via [email protected].
    ඔව්, අපි කරනවා. සාර්ථකව නිම කරන තෙක් ඔබ සමඟ වැඩ කිරීමට අපි පර්යේෂණ සහ සංවර්ධන ඉංජිනේරුවෙකු පවරන්නෙමු. කරුණාකර  [email protected] හරහා අප හා සම්බන්ධ වන්න.

  40. Do you undertake R&D projects that include multiple disciplinaries such as embedded systems, electronics, PCB designing, software, web or mobile app development? ඔබ ඉලෙක්ට්රොනික උපකරණ, PCB සැලසුම් කිරීම, මෘදුකාංග, වෙබ් හෝ ජංගම යෙදුම් සංවර්ධනය වැනි බහුවිධ විෂයයන් ඇතුළත් පර්යේෂණ සහ සංවර්ධන ව්යාපෘති භාර ගන්නවාද?
  41. Yes, we do. please contact us via [email protected].
    ඔව්,  භාර ගන්නවා. [email protected] හරහා කරුණාකර අප හා සම්බන්ධ වන්න.

  42. Do you undertake PCB manufacturing projects? ඔබ PCB නිෂ්පාදන ව්යාපෘති භාර ගන්නවාද?
  43. Yes, we do. Please contact us via [email protected].
    ඔව්,  භාර ගන්නවා. [email protected] හරහා කරුණාකර අප හා සම්බන්ධ වන්න.

  44. Do you perform 3D Printing? ඔබ ත්රිමාණ නිර්මාණ මුද්රණය කරනවාද
  45. Yes, we do. Please contact us via [email protected].
    ඔව්, භාර ගන්නවා. [email protected] හරහා කරුණාකර අප හා සම්බන්ධ වන්න.

  46. Can I contact the Director of the company directly to make a complain? පැමිණිල්ලක් කිරීමට මට සමාගමේ අධ්යක්ෂවරයා කෙලින්ම සම්බන්ධ කර ගත හැකිද?
    We take customer satisfaction seriously and are glad to hear from you. We always appreciate your feedback which allow us to resolve any problems that occur and help us to improve our services. Please email your inquiry or complain directly to the management via [email protected].
    අපි පාරිභෝගික තෘප්තිය බැරෑරුම් ලෙස සලකන අතර ඔබගේ ඕනෑම ගැටළුවක් ඇසීමට සතුටු වෙමු. සේවාවන් වැඩිදියුණු කිරීමට අපට උපකාර කරන ඔබව අපි සැමවිටම අගය කරමු. කරුණාකර ඔබගේ විමසුම  [email protected] ඊමෙල් ලිපිනය වෙත යොමු කරන්න.